نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
960
-
الف
+

دوسیه سریال های «امروز و فردا» و «همسایه ها» امروز بسته می شود

قسمت آخر سریال های «امروز و فردا» و «همسایه ها» امروز چهارشنبه 5 دلو (بهمن) از شبکه آی فیلم 2 نظاره گر باشید.

قسمت آخر سریال های در حال نشر «امروز و فردا» و «همسایه ها» امروز چهارشنبه 5 دلو (بهمن) از شبکه آی فیلم 2، نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، سریال «امروز و فردا» به کارگردانی «حسین قناعت» داستان زندگی پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که در ارتباط با مسائل و مشکلاتی که خانواده‌اش با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، انشایی را می‌نویسد که متن آن آغاز ماجراهایی جدید در زندگی او است.

«فاطمه گودرزی»، «رضا فیاضی»، «احمد علامه دهر»، «پویان گنجی»، «دریا مرادی دشت»، «محمدجواد جعفرپور» و… از جمله بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است بعد از اتمام این مجموعه تلویزیونی از روز پنجشنبه 6 دلو (بهمن) سریال «مجید دلنبدم» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران ، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

مجید دلبندم

سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی «مهران غفوریان» و تهیه کنندگی «علیرضا سبط احمدی» محصول سال 1395 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است؛ میلاد و مادرش به تهران آمده اند و قرار است صاحب ساختمان یاس که یکی از دوستان میلاد است دفتری را به او برای پخش محصولات تولیدی شان اجاره دهد. دیگر اجاره نشینان ساختمان که مشاغلی همچون خدمات مجالس، وکالت، سایت خبری و… دارند چون در ابتدا فکر می کنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آن ها شوند تلاش می کنند به نوعی حضور خود را در ساختمان حفظ کنند و ...

«جواد رضویان»، «مهران غفوریان»، «بهاره رهنما»، «سیروس گرجستانی»، «حسین سلیمانی»، «سپندامیرسلیمانی»، «نعیمه نظام‌دوست»، «سمانه پاکدل»، «محمود جعفری»، «پوراندخت مهیمن»، «شهین تسلیمی»، «آذرین رئوف»، «جوانه دلشاد» و «اصغر سمسارزاده» از بازیگران این سریال هستند.

بر اساس این گزارش از روز پنجشنبه 6 دلو (بهمن) سریال «شمعدونی» به کارگردانی «سروش صحت» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران و 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر خواهد شد.

شمعدونی

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر